LSZW Scouting Nederland - Home

Welkom bij de Landelijke Scouting Zeilwedstrijden LSZW. Deze worden gevaren op het Veluwemeer bij Scoutcentrum Harderhaven. Tijdens de LSZW komen de beste zeilers uit de Admiraliteiten bij elkaar om 2 dagen lang wedstrijden te varen. In 2018 vinden de wedstrijden plaats op zaterdag 29 september en zondag 30 september. Inschrijven via SOL kan je vanaf dinsdag 1 mei tot en met dinsdag 25 september 2018. De uitslagen van 2017 zijn hier. De fotos van 2017 zijn hier. Site bijgewerkt op 29 maart 2018.

This website lszw.scouting.nl currently has a traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have researched seven pages within the domain lszw.scouting.nl and found four websites referring to lszw.scouting.nl. We have detected three social network sites owned by lszw.scouting.nl.

LSZW.SCOUTING.NL RANKINGS

This website lszw.scouting.nl has seen a alternation amounts of traffic all round the year.
Traffic for lszw.scouting.nl

Traffic ranking (by month) for lszw.scouting.nl

Traffic ranking by day of the week for lszw.scouting.nl

Admiraliteit 5 - Rond Amstel IJ

Welkom op de website van de Regionale Admiraliteit 5 - Rond Amstel and IJ. De regionale admiraliteit 5, kortweg RA5, is het overkoepelend orgaan van de 15 waterscoutinggroepen in de regio Amsterdam. Op deze website kunt u informatie vinden over, en links naar de verschillende groepen, de regionale Nautische Technische Commissie en evenementen die binnen de admiraliteit plaatsvinden.

Scouting Regio Hollands Midden

Het bestuur van scouting Regio Hollands Midden. Openstaande vacatures binnen regio Hollands Midden. ScoutShop Katwijk op Sint Joris Challenge. Koninklijke onderscheiding voor Frank Smits. ScoutShop tenten bij ScoutShop Leiderdorp.

WHAT DOES LSZW.SCOUTING.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of lszw.scouting.nl Mobile Screenshot of lszw.scouting.nl Tablet Screenshot of lszw.scouting.nl

LSZW.SCOUTING.NL HOST

I identified that the main page on lszw.scouting.nl took one thousand and nineteen milliseconds to download. I identified a SSL certificate, so our web crawlers consider this site secure.

LSZW Scouting Nederland - Home

This website lszw.scouting.nl had the following on the homepage, "Welkom bij de Landelijke Scouting Zeilwedstrijden LSZW." Our analyzers analyzed that the webpage said " Deze worden gevaren op het Veluwemeer bij Scoutcentrum Harderhaven." The Website also stated " Tijdens de LSZW komen de beste zeilers uit de Admiraliteiten bij elkaar om 2 dagen lang wedstrijden te varen. In 2018 vinden de wedstrijden plaats op zaterdag 29 september en zondag 30 september. Inschrijven via SOL kan je vanaf dinsdag 1 mei tot en met dinsdag 25 september 2018. De uitslagen van 2017 zijn hier. De fotos van 2017 zijn hier. Site bijgewerkt op 29 maart 2018."

网站首页-龙赛中学网站

地址 宁波市镇海区庄市大道1512号 邮编 315201 电话 0574-87612912.